Handelsbetingelser

Her er en introduktion til, hvordan du handler på keisfiedler.dk og en gennemgang af de vilkår og handelsbetingelser, der gælder for alle brugere af vores webshop. Vi håber, du synes at det er nemt og overskueligt at handle hos os.

 

FORSENDELSE

Vi pakker ca. 3 gange om ugen og alle ordre sendes indenfor 1 til 3 arbejdsdage. Hvis det haster så skriv en besked og vi sender den afsted hurtigst muligt.

Vi samarbejder med GLS som står for leveringen af vores pakker, både til private samt erhverv.

FRI FRAGT, handler du hos keis&fiedler.dk så får du FRI FRAGT ved køb over DKK 1.200,-

AFHENTNING I BUTIK/VÆRKSTED VED RY

Du kan også afhente din bestilling i vores butik/værksted ved Ry ca. 35 minutter fra Århus. Når du kommer så tag endelig et kig i vores skønne værksted.

Vi sender dig en mail/sms, så snart vi har ekspederet din ordre med besked om, at du nu kan hente den. Vi trækker pengene, når din ordre er færdigekspederet og klar til afhentning.

 

RETURNERING

Fortryder du dit køb, eller er du ikke tilfreds med den vare, du har modtaget, skal du kontakte os inden 14 dage på mail@keisfiedler.dk. Beskriv venligst hvorfor varen returneres. Du kan vælge at bytte den til et andet produkt med tilsvarende værdi eller returnere varen til os indenfor 14 dage. Hvis du returnerer en vare, skal du sørge for at varen er pakket omhyggeligt – vi anbefaler, at du bruger den originale emballage. Varen skal være ubrugt og skal returneres i samme stand, som du modtog den. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er varen prøvet udover beskrivelsen herover, betragter vi den som brugt, og du vil ved fortrydelse af købet kun få en del eller intet af købsbeløbet retur - afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vedlæg altid en kopi af fakturaen, så vi har alle nødvendige informationer. Når vi har modtaget og kontrolleret returvaren, refunderer vi købsprisen til samme betalingskort, som blev anvendt ved købet. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Der kan gå et par dage, før du kan se beløbet på kontoen. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Varer, der går tabt under returnering, kan vi desværre ikke kompensere for.

Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er sendt retur til os. Alle returvarer skal sendes til nedenstående adresse:

Keis&fiedler: Rodelundvej 62, 8680 Ry.

 

RETURNERING AF GAVER

Hvis du har modtaget en gave, der er købt hos keis&fiedler.dk  og du ønsker at returnere varen, kan vi bytte den til et andet produkt med tilsvarende værdi. Hvis du ønsker et produkt, der er dyrere, kan du betale forskellen, og vi sender det til dig i stedet. Udgifter i forbindelse med returnering og levering af et nyt produkt skal betales af dig. I begge tilfælde skal du kontakte os på 22997916 eller via e-mail.

 

REKLAMATION

Der ydes altid 24 måneders reklamationsret, på produkter købt hos keis&fiedler. De 24 måneder gælder fra den dag du har modtaget varen. Måtte der mod forventning være nogle problemer med den modtagne varer betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Skulle der blive brug for at reklamere så skal dette gøres inden rimelig tid efter at du har opdaget fejl eller mangler ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du som kunde måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Hvis du ønsker at reklamere over et modtaget produkt, så send os venligst en mail med beskrivelse af fejlen.

Så finder vi ud af hvordan reklamationen skal behandles. Skal produktet sendes retur skal det ske til følgende adresse:

Keis&fiedler: Rodelundvej 62, 8680 Ry. Mrk.: Reklamation

Når du returnerer en varer, bedes du venligst beskrive fejlen på fakturaen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelsen.

Scroll til toppen